Monday, April 1, 2013

The Mentor, a Story of Success #8


Success Principle #8 The 5 Minute Rule. I really like this
simple, but practical idea. It’s a way for me to develop discipline
or better said good habits. All I have to do is commit to
a multiple of five to get started. 5 minutes, 5 phone calls, whatever.
The first thing I am going to do is commit to 5 minutes of
exercise because I really do enjoy it! Next, I will commit to
spending 5 minutes each day for my new career, my new business.
In reality I know that I will spend more than 5 minutes,
but this is just a way for me to develop good work habits, to
keep the focus and the consistent discipline necessary for
Success.

Principal del éxito # 8 La regla de 5 minutos.  A mí me gusta mucho esta simple pero practica idea.  Es una manera de desarrollar una disciplina o mejor dicho buenos hábitos.  Todo lo que tengo que hacer es comprometerme a cinco para empezar.  5 minutos, 5 llamadas, o lo que sea.  A la primera cosa que me voy a comprometer son 5 minutos de ejercicio porque lo disfruto mucho! Lo siguiente, me comprometeré a pasar 5 minutos cada día en mi carera, mi nuevo negocio.  En realidad ya sé que pasare más de 5 minutos, pero esto es una forma de desarrollar buenos hábitos de trabajo, para mantener el enfoque y la disciplina constante que es necesaria para el Éxito.

No comments:

Post a Comment